|
| کد مطلب: ۸۶۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بلاتکلیفی گریبانگیر بازار رمزارزها

بلاتکلیفی گریبانگیر بازار رمزارزها

بازارهای جهانی از جمله رمزارزها اخیرا در بلاتکلیفی هستند زیرا تنش‌های روسیه و اوکراین همچنان سرفصل خبرهاست و برخی از رمزارزها از جمله سولانا در سقوط آزاد به بیت کوین ملحق ‌شدند زیرا بازارها همچنان روند نزولی داشت.

به گزارش آیند، سولانا همراه با سایر ارزهای دیجیتال که در میان معدود رمزارزهای سبز بازار رمزارزها بودند، به سقوط آزاد بیت‌کوین پیوستند البته امروز (چهارشنبه) بازار رمزارزها اندکی صعودی شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۷۸ درصد بیشتر شده است.
در حال حاضر ۴۱.۷۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷.۴۶ میلیارد دلار است که ۲۸.۶۴ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۷۴ میلیارد دلار است که ۱۳.۸۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۴.۶۴ میلیارد دلار است که ۸۴.۴۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

پربازدیدترین