|
| کد مطلب: ۸۵۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

نخستین تصاویر افشا شده از گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

نخستین تصاویر افشا شده از گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

به تازگی رندر‌های جدیدی از گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ پرو منتشر شده است. این رندر‌ها نشان می‌دهند که این گوشی آینده از قلم Stylus پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش آیند به نقل از فرارو، شرکت موتورولا اخیراً از عرضه گوشی Moto Edge 30 Pro در بازار هند خبر داده است. این گوشی در هند با نام تجاری جدید Moto Edge X30 ارائه خواهد شد. این گوشی قرار است در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) عرضه شود و انتظار می‌رود دقیقاً همان مشخصات دستگاه Edge X30 را داشته باشد. اکنون، یکی از افشاگران محبوب، رندر‌های جدیدی از این گوشی‌های آینده را به همراه تصویری منتشر کرده است که مطمئناً برخی از کاربران را هیجان زده خواهد کرد.

این افشاگر دنیای فناوری، به نام Evan Blass که در توییتر با نام [email protected] شناخته می‌شود، دو تصویر جدید از گوشی Moto Edge 30 Pro را به اشتراک گذاشته است.

اولین تصویر (تصویر پایین) طراحی Moto Edge X30 را نشان می‌دهد. این طراحی مشخص می‌کند که همان طور که پیشتر شایعه شده بود، ظاهر دستگاه دقیقاً شبیه همتای چینی خود است. با این که این تصویر مهم است، اما این در حقیقت تصویر دوم است که توجه ما را به خود جلب می‌کند.

نخستین تصاویر افشا شده از گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

همان طور که قبلا شایعه شده بود، این شرکت یک کیس مخصوص folio طراحی کرده است که می‌تواند برای قرار دادن قلم استفاده شود. در تصویری که به تازگی منتشر شده است نیز گوشی Edge 30 Pro در یک قاب فولیو به همراه یک قلم نشان داده شده است. این تصویر نشان می‌دهد که گوشی در حالت آماده به کار با قاب فولیو، در حالت نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) قرار می‌گیرد. با توجه به تصویر به نظر نمی‌رسد که این گوشی هوشمند دارای محفظه‌ای برای قرار دادن قلم باشد و حتی قاب فولیو نیز محلی برای قرار دادن قلم ندارد؛ بنابراین احتمالاً قلم به صورت جداگانه فروخته خواهد شد. این در حالی است که پیشتر شایعه شده بود کیس فولیو به گونه‌ای طراحی می‌شود که قلم را در خود جای دهد و حتی این قابلیت را دارد که قلم را شارژ کند. با این حال، استفاده از قلم دیجیتالی جذابیت گوشی Moto Edge 30 Pro را بسیار افزایش می‌دهد.

شرکت موتورولا اخیراً به‌روزرسانی Moto G Stylus را راه‌اندازی کرده است. با این حال، در مورد مشخصات این قلم اطلاعات زیادی در دست نیست.

گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو ممکن است با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با طراحی سوراخ پانچ عرضه شود. همچنین نمایشگر این دستگاه ممکن است رزولوشن FHD+، نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۵۷۶ هرتز را ارائه دهد.
در مورد دوربین‌های این دستگاه نیز حدس زده می‌شود که دارای یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی باشد. در پنل پشتی نیز احتمالا یک سیسستم دوربین سه گانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرز‌ش‌گیر اپتیکال تصویر)، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۲ مگاپیکسلی عمق قرار دارد.

گوشی Edge 30 Pro احتمالا با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی توسط جدیدترین پردازنده شرکت معتبر کوالکام، یعنی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هدایت خواهد شد. این دستگاه ممکن است از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند نیز انرژی بگیرد.

این گوشی جدید احتمالاً با سیستم عامل اندروید ۱۲ و MyUI که از پیش نصب شده است، اجرا شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این دستگاه در دسترس نیست. در مورد رنگ‌های این دستگاه هم گفته شده که احتمالا در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید روانه بازار می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین