|
| کد مطلب: ۸۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G

افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G

به تازگی برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M23 5G افشا شده است.

گوشی Samsung Galaxy M23 5G به تازگی در وبسایت گواهی FCC مشاهده است. این وبسایت برخی از ویژگی‌های این گوشی آینده را آشکار می‌کند.

به گزارش آیند به نقل از فرارو، از آنجایی که شرکت سامسونگ به تازگی گوشی پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود را معرفی کرده است، می‌توان انتظار داشت که این شرکت شروع به معرفی جدیدترین مدل‌های گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه سری گلکسی A، گلکسی M و گلکسی F کند. برخی از مدل‌های آینده متعلق به این خط تولید ماه هاست در صدر اخبار هستند. در نقطه مقابل برخی مدل‌های دیگر، مانند Galaxy M23 5G، به تازگی در فضای مجازی ظاهر شده‌اند. گوشی Galaxy M23 5G اکنون موفق به کسب یک گواهینامه دیگر شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G آینده با شماره مدل SM-M236B/DS اکنون توسط وبسایت صدور گواهینامه FCC تایید شده است. با توجه به لیست مشخصات منتشر شده در این وبسایت، این گوشی دارای یک اسلات کارت MicroSD خواهد بود و توسط یک باتری با شماره مدل EB-BM526ABS تغذیه می‌شود.

افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M23 5G

نام این باتری خاص در وب سایت صدور گواهینامه SafetyKorea نیز ذکر شده است. با این حال، لیست مشخصات این وبسایت اطلاعاتی در مورد ظرفیت آن نمی‌دهد.

علاوه بر این، لیست مشخصات وبسایت FCC اشاره می‌کند که این گوشی از شارژری با شماره مدل EP-TA800 استفاده می‌کند. چنان که می‌دانیم این شماره مدل متعلق به شارژر ۲۵ واتی سامسونگ است.

معمولاً گوشی‌های سری گلکسی M همان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A هستند که با تغییر نام تجاری عرضه می‌شوند. از این رو می‌توان انتظار داشت که گوشی گلکسی M23 5G احتمالا همان گلکسی A23 5G باشد که تنها نامش تغییر یافته است. از طرفی احتمال دارد این گوشی‌ها، با نام Galaxy F23 5G نیز در برخی بازار‌ها عرضه شوند.

طبق گزارش‌های قبلی، برخی از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه افشا شده است. این گوشی احتمالا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر)، چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G، بلوتوث ۵.۰ و اندروید ۱۲ می‌باشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین