|
| کد مطلب: ۸۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند! + عکس

رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند! + عکس
لامپ هوشمند dlight، دارای سیستم عامل OTA می‌باشد و می‌توان آن را با استفاده از دستورات صوتی دستیار گوگل (Google Assistant) و Google Home کنترل کرد. طراحی این لامپ سبب ایجاد نور بهینه برای تماس‌های ویدیویی خواهد شد.

گوگل تا امروز محصولات زیادی از تلفن گرفته تا لپ تاپ و بلندگو را به بازار عرضه کرده است. این شرکت اکنون یک لامپ هوشمند نیز به محصولات خود اضافه کرده است، اگرچه احتمالاً هرگز این محصول برای فروش عرضه نخواهد شد.

به گزارش آیند به نقل از فرارو، بن گلد، طراح گوگل درباره این لامپ هوشمند می‌گوید: "نام این لامپ هوشمند سفید رنگ delight یا the light می‌باشد که دارای یک بدنه T شکل و یک پایه‌ی دایره‌ای است و لامپ آن شبیه یک قرص طراحی شده است که ۹۰ درجه می‌چرخد و جهت نور به طور مستقیم و به سمت پایین تنظیم می‌شود.

رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند! // در حال ویرایش

این طراحی سبب ایجاد نور بهینه برای تماس‌های ویدیویی خواهد شد. همچنین می‌توان این لامپ هوشمند را با استفاده از دستورات صوتی دستیار گوگل (Google Assistant) و Google Home کنترل کرد. هیچ میکروفونی روی این لامپ هوشمند وجود ندارد. dlight توسط شرکت فناوری HCC Teletron (HK) طراحی و ساخته شده است که به نظر می‌رسد یکی از شرکت‌های تابعه فاکسکان باشد. این لامپ هوشمند دارای یک پورت USB-C است و سیستم عامل آن نیز OTA می‌باشد که قابل بروزرسانی است. این دستگاه دارای وایفای 802.11b/g/n است.

مدل GED7 این لامپ هوشمند دارای ورودی ۲۴ ولت و توان نامی ۱۴ می‌باشد. روی بدنه‌ی این دستگاه دارای برچسب Hey Google Assistant و یک QR code وجود دارد که احتمالا برای تنظیمات آسانتر است. این لامپ هوشمند توسط یک تیم داخلی گوگل ایجاد شده و در حال حاضر فقط برای کارمندان این شرکت در نظر گرفته شده است. گوگل در گذشته نیز چندین هدفون برای تلفن همراه کارمندان خود طراحی کرده بود، اما این لامپ هوشمند بسیار مهندسی شده‌تر از محصولات قبلی گوگل است.

ارسال نظر

پربازدیدترین