|
| کد مطلب: ۸۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

سرعت بخشیدن به صدور پروانه ساختمانی در تهران

سرعت بخشیدن به صدور پروانه ساختمانی در تهران

مهدی چمران خطاب به شهرداری تهران گفت: یکی از مصوبات شورای شهر تهران الزام شهرداری در ارائه لایحه سرعت بخشیدن به صدور پروانه ساختمانی در شهر است که هنوز به شورا ارائه نشده است.

به گزارش آیند، مهدی چمران، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دو روز گذشته درخصوص مسکن و همچنین اعلام آمادگی شهرداری تهران در این خصوص اظهار داشت: قطعا و یقینا اگر شهردار تهران بتواند در این زمینه موفق عمل کند، می‏تواند در کل کشور تاثیرگذار باشد و امیدواریم که انشالله با برنامه ‎ ریزی درست و دور از شعار، در مسیر تهیه و تامین مسکن مورد نیاز شهروندان پیشرفتی صورت بگیرد و شورا هم قطعا آماده همکاری در این زمینه هست و خواهد بود.

او افزود: یکی از مسائلی که در تسهیل ساخت مسکن موثر است، کاهش زمان صدور پروانه و راحت بودن این پروسه و بریدن قفل و بست ‎ های اداریست که در سالیان دراز به وجود آمده و در دوره گذشته طولانی ‎ ترهم شده است.

مهدی چمران در همین راستا ادامه داد: یکی از مصوبات شورای شهر تهران این بود که شهرداری در یک لایحه، اعلام کند که مدت زمان این پروسه را می ‎ تواند تا چه میزان کاهش دهد که البته هنوز ارائه نشده است. ولی تسهیل ‎ گری در امر مسکن و مشارکت در مسکن سازی می ‎ تواند به خوبی استفاده شود که هم درآمدزا خواهد بود و هم می ‎ تواند معضل مسکن را کاهش دهد. لذا خواهشمندم این مصوبه سرعت بخشیدن به صدور پروانه ساختمانی در شورای شهر ارائه شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین