|
| کد مطلب: ۸۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

هدفون‌های زیبای ریلمی با ۳۰ ساعت عمر باتری +تصاویر

هدفون‌های زیبای ریلمی با ۳۰ ساعت عمر باتری +تصاویر

ریلمی به زودی هدفون‌های جدید Air TWS خود را با نام Realme Buds Air3 در بازار هند عرضه خواهد کرد. این هدفون‌ها به عنوان جانشین Realme Buds Air2 که سال گذشته عرضه شد، معرفی خواهند شد.

به گزارش فرارو، انتظار می‌رود که Realme Buds Air3 ارتفاء یافته نسخه قبلی خود باشد. طبق تصاویر منتشر شده، این هدفون‌ها دارای یک روکش براق هستند و در رنگ آبی عرضه می‌شوند.

Realme Buds Air 3 // در حال ویرایش

Realme Buds Air 3 // در حال ویرایش

تصاویر منتشر شده یک هدفون بسیار زیبا با طراحی خاص را نشان می‌دهد. هدفون‌ها مانند مدل قبلی خود طراحی داخل گوش یا (in-ear) با ساقه کوتاه را به نمایش می‌گذارند. بدنه Realme Buds Air3 دارای یک روکش آبی براق در قسمت بالا می‌باشد که برند Realme روی آن حک شده است. برای جفت کردن هدفون‌ها یک دکمه در لبه سمت راست تعبیه شده است.

Realme Buds Air 3 // در حال ویرایش

Realme Buds Air3 با یک بار شارژ، ۳۰ ساعت پخش را ارائه می‌دهد که نسبت به مدل قبلی خود ۵ ساعت بیشتر است. همچنین انتظار می‌رود این هدفون‌ها دارای قابلیت ANC (حذف نویز فعال)، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از کدک‌های صوتی AAC/SBC، حالت transparency و حالت +Bass Boost باشند.

ظاهراً Buds Air3 دارای یک میکروفون ۳ گانه برای پشتیبانی بهتر از تماس می‌باشد. علاوه بر این، هدفون‌ها می‌توانند تجربه صوتی سفارشی‌OnePlus Buds Pro و حالت بازی با تاخیر کم را برای کاربران فراهم کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Realme Buds Air3 منتشر نشده است. اما تصاویر منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالا این هدفون‌ها به زودی عرضه خواهند شد.

Realme Buds Air 3 // در حال ویرایش

ارسال نظر

پربازدیدترین