|
| کد مطلب: ۷۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

ملانیا ترامپ برای به دست آوردن رمزارز کلاه 250 دلاری‌اش را به حراج گذاشت

ملانیا ترامپ برای به دست آوردن رمزارز کلاه 250 دلاری‌اش را به حراج گذاشت

ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در نظر دارد یک کلاه، یک نقاشی آبرنگ و یک اثر دیجیتال در قالب رمز دیجیتالی غیرقابل معاوضه و منحصر به فرد (ان.اف.تی) را برای فروش به حراج بگذارد.

بنا به اعلام دفتر بانوی اول پیشین ایالات متحده خرید این اشیاء واقعی و دیجیتال که تحت عنوان «مجموعه رئیس حکومت» عرضه خواهند شد تنها با رمزارز سولانا ممکن خواهد بود. قرار است حراج این مجموعه بین روزهای ۱۱ تا ۲۵ ژانویه به صورت آنلاین انجام شود.

قیمت پایه تعیین شده برای این مجموعه ۲۵۰ هزار دلار است. هدف از ارائه آن هم «گرامیداشت اولین سفر رسمی با تشریفات کامل» به آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است. چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش در بهار سال ۲۰۱۸ میزبان امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و بانوی اول این کشور بودند.

کلاهی که در این مجموعه به حراج گذاشته خواهد شد همان کلاه سفیدی خواهد بود که ملانیا ترامپ در جریان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهوری فرانسه و همسرش به سر داشت.

نقاشی آبرنگی که در این مجموعه به حراج گذاشته می‌شود هم ملانیا ترامپ را با همان کلاه سفید نشان می‌دهد. همین نقاشی آبرنگ به صورت اثر دیجیتال در قالب رمز دیجیتالی نیز به فروش گذاشته می‌شود.

هر سه شیء واقعی و دیجیتال این مجموعه با امضای ملانیا ترامپ به فروش می‌رسند. همسر دونالد ترامپ چند هفته پیش اعلام کرده بود که در نظر دارد در زمینه رمز دیجیتالی غیرقابل معاوضه و منحصر به فرد (ان اف تی) سرمایه‌گذاری کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین