|
| کد مطلب: ۷۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

نمایشگاه بین‌المللی تهران تعطیل نمی‌شود

نمایشگاه بین‌المللی تهران تعطیل نمی‌شود
سازمان توسعه تجارت از برطرف شدن مشکل نمایشگاه بین المللی تهران و از سرگیری فعالیت‌های کامل آن خبر داد.

به گزارش آیند، روز گذشته( یک شنبه) در شرایطی که به شکل همزمان چند نمایشگاه تخصصی کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز کردند، ماموران پلیس راهور با مسدود کردن مسیر تردد بازدیدکنندگان اعلام کردند که با توجه به محدودیت‌های ترافیکی امکان برگزاری نمایشگاه در این محل وجود ندارد.

این در حالی بود که حدود 700 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران غرفه خود را فعال کرده بودند و با اقدام پلیس، امکان فعالیت کامل پیدا نکردند.

روز گذشته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها در گفت و گو با ایسنا، ضمن انتقاد از تصمیم پلیس، اعلام کرد که کار شرکت نمایشگاه‌ها قانونی بوده و پلیس راهور نباید چنین اقدامی می‌کرده است.

زمانی همچنین پیش بینی کرد که در صورت تداوم محدودیت‌ها، شرکت‌های داخلی و خارجی امکان شکایت از شرایط به وجود آمده را خواهند داشت و جریمه ارزی و ریالی برای ایران محتمل است.

به دنبال این اتفاقات، علی رضا پیمان پاک - رییس سازمان توسعه تجارت - به عنوان مسئول بخشی از امور نمایشگاهی کشور مذاکره خود را با پلیس راهور آغاز کرد و حالا این سازمان اعلام کرده که مشکلات به وجود آمده در این زمینه برطرف شده‌اند.

این سازمان اعلام کرده: ناهماهنگی با راهور سبب ایجاد مشکلاتی شده بود که با توجه به واگذاری تمشیت امور نمایشگاهها به سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به منظور رفع این مشکلات و تدبیر سازوکارهای لازم برای برگزاری اصولی و مطلوب نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری با پلیس راهور مذاکره کرد./ ایسنا

ارسال نظر

پربازدیدترین