|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

قالیباف: مجلس با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستأجران شد

​رئیس مجلس گفت: برای وارد کردن چند میلیون مسکن احتکار شده به بازار مسکن طرح مالیات بر خانه های خالی تصویب و ابلاغ شد و در گام آخر مجلس در هفته گذشته با تصویب قانونی موثر، زیر ساخت قانونی برای مقابله با آشفته بازار اجاره مسکن را ایجاد کرد.

قالیباف: مجلس با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستأجران شد
منبع: تسنیم |

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (28 خرداد) در نطق پیش از دستور، اظهار داشت: مجلس یازدهم سه گام اساسی برای حل معضل مسکن برداشت، برای تسهیل تولید مسکن طرح جهش تولید مسکن تصویب شد تا دست دولت برای ساخت مسکن باز شود و امروز نیز دولت به پشتوانه همان قانون به دنبال ساخت مسکن است.

وی افزود: برای وارد کردن چند میلیون مسکن احتکار شده به بازار مسکن طرح مالیات بر خانه های خالی تصویب و ابلاغ شد و در گام آخر مجلس در هفته گذشته با تصویب قانونی موثر، زیر ساخت قانونی برای مقابله با آشفته بازار اجاره مسکن را ایجاد کرد.

رئیس مجلس گفت: جریان های ذی نفع سال های طولانی قوانین حوزه اجاره مسکن را به ضرر مستاجر تدوین کرده بودند و مستاجر در رها شدگی بازار اجاره زیر تیغ قیمت های غیر منصفانه قرار گرفته بودند که مجلس یازدهم با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن در کنار حفظ منافع مالکان منصف صدای مستأجران شد این قانون در صورت تایید شورای نگهبان و اجرای مناسب می تواند افزایش سالیانه اجاره بها را ضابطه مند کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین