|
| کد مطلب: ۱۱۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

کارِ طرح ساماندهی هفته آینده تمام شود/ به شرکتی‌ها توصیه می‌کنند آزمون بدهید!

رامین اناری گفت: در انتظار حرکت مجلس و خاصه اعضای کمیسیون اجتماعی در هفته آتی هستیم تا ابهامات طرح ساماندهی تکمیل و در صحن مجلس مطرح شده و به شورای نگهبان برود.

 کارِ طرح ساماندهی هفته آینده تمام شود/ به شرکتی‌ها توصیه می‌کنند آزمون بدهید!
منبع: ایلنا |

عرب اسدی (معاون سازمان امور استخدامی کشور) در مصاحبه کوتاهی به نیروهای قراردادی و شرکتی توصیه کرد در آزمون‌های استخدامی سازمان امور استخدامی شرکت کنند.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی) در این رابطه گفت: ما بارها به مدیران سازمان امور استخدامی هشدار دادیم اما مخالفت این سازمان با حذف دست‌های واسطه و مصوبه طرح ساماندهی کارکنان که مجلس در حال پیگیری‌ست، هر روز مشهودتر می‌شود.

این فعال کارگری افزود: بعد از فرافکنی‌های متعدد، از عملیات فرسایشی ۴۵ روزه گرفته تا شرکت نکردن در جلسات کمیسیون اجتماعی و بی‌اعتنایی به مجلس، در چند روز گذشته میثم لطیفی خبر از بخشنامه‌ای داده بود که حقوق و بیمه را سازمان یا ارگان یا نهاد یا خصولتی یا ... به نیروی شرکتی پرداخت کنند و یک حق مدیریت به شرکت واسطه داده شود! نشانه‌های اصرار بر ماندگاری این دستهای واسطه محرز شده، به تازگی هم توصیه معاون ایشان مبنی بر شرکت در آزمون‌های استخدامی بیرون آمده است!

اناری تاکید می‌کند: ما طبق مستندات، در انتظار حرکت مجلس و خاصه اعضای کمیسیون اجتماعی در هفته آتی هستیم تا ابهامات تکمیل و در صحن مجلس مطرح شده و به شورای نگهبان برود. از مجلس و دیگر نهادهای ذیربط تقاضا داریم جلوی فرافکنی سازمان امور استخدامی را بگیرند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین