|
| کد مطلب: ۱۱۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم برای بازنشسته ها / احتمال افزایش حقوق بازنشستگان

​رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: موضوع بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها از جمله تکالیفی است که باید به عدالت نزدیک شوند.

 خبر مهم برای بازنشسته ها / احتمال افزایش حقوق بازنشستگان
منبع: خانه ملت |

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است حقوق بازنشستگان باید در برنامه هفتم اصلاح و به عدالت نزدیک شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این معقول نیست که بازنشستگان ما با حقوقی زندگی خود را به سر ببرند که جوابگوی نیازهای آنها نیست و شرایط را برای آنها سخت کند.

نشست خبری حاجی بابایی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران پارلمانی برگزار شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در این نشست با اشاره به پرداختن به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: موضوع بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها و حقوق کارمندان از جمله تکالیفی است که برعهده دولت قرار داده شده و باید این دو مقوله را به عدالت نزدیک کند.

وی با بیان اینکه دولت موضوع عدالت در پرداختی‌ها را در برنامه هفتم توسعه منعکس کرده است، ادامه داد: همه ارگان‌ها و دستگاههای دولتی باید از مقوله عدالت در پرداختی‌ها پشتیبانی کنند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این معقول نیست که بازنشستگان ما با حقوقی زندگی خود را به سر ببرند که جوابگوی نیازهای آنها نیست و شرایط را برای آنها سخت کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلین نباید زیاد باشد،ادامه داد: این مسئله قابل قبول نیست و همه قبول دارند که حقوق بازنشستگان باید اصلاح شود و ان شاءالله بتوانیم در قوانین و برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی به وجود بیاوریم که مورد قبول مجلس و دولت قرار گیرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین