|
| کد مطلب: ۱۱۳۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

توقیف ۳۷۶ خودروی شوتی تنها در ۲ ماه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: طی دو ماهه امسال ۳۷۶ دستگاه خودروی شوتی در استان توقیف شد.

توقیف ۳۷۶ خودروی شوتی تنها در ۲ ماه
منبع: ايسنا |

سرهنگ جواد بخشی، با اشاره به تعداد خودروهای شوتی و حامل سوخت توقیف شده از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده تمامی خودروهای سوخت کش از سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پلیس در خصوص مقابله با خودروهای شوتی و توجه به این مقوله، بیان کرد: در راستای برخورد با خودروهای شوتی همچون سنوات گذشته طرح‌های سراسری و منطقه‌ای به صورت مستمر اجرا می‌شود؛ ضمن اینکه توقیف خودروهای خالی در مسیر برگشت نیز در دستورکار است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین در روز گذشته تعدادی کالای خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

بخشی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح جاده‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات مقابله‌ای به موقع صورت گیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین