|
| کد مطلب: ۱۱۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

مسیرهای جدید حمل خودرو با قطار اعلام شد؛ نحوه رزرو و تهیه بلیت

شرکت حمل‌نقل ریلی رجا اعلام‌کرد: از امروز سه شنبه دوم خرداد امکان حمل خودرو با قطار در مسیر مشهد- زنجان و برعکس فراهم شد.

مسیرهای جدید حمل خودرو با قطار اعلام شد؛ نحوه رزرو و تهیه بلیت
منبع: ایرنا |

پیش از این امکان خرید بلیت حمل خودرو با قطار در مسیرهای تهران- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- یزد، اصفهان- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران- زاهدان، تهران- اهواز و تهران- تبریز توسط شرکت رجا فراهم شده بود.

حالا در خدمتی جدید، شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا اعلام کرده است امکان ارائه خدمت حمل خودرو با قطار را در مسیر زنجان- مشهد و بالعکس فراهم است.

در همین زمینه، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا توضیح ‌داده است: با هماهنگی‌ و پیگیری‌های انجام شده این خدمت از امروز سه شنبه دوم خرداد ماه با حرکت واگن حمل خودرو از مشهد و فردا چهارشنبه سوم خرداد ماه با حرکت از زنجان آغاز می‌شود.

علی‌رضا علی‌سلیمانی با بیان اینکه واگن‌های مذکور به‌ صورت دو طبقه با ظرفیت بارگیری حداقل ۱۰ خودرو است، افزود: حرکت واگن‌های حمل خودرو در این مسیر در ابتدا هر چهار روز در میان انجام می‌شود.

سلیمانی درخصوص نحوه تهیه بلیت‌ برای خدمت حمل خودرو با قطار اضافه‌کرد: متقاضیان برای دریافت این خدمت می‌توانند علاوه بر سامانه فروش بلیت در سایت رجا به نشانی www.raja.ir از طریق کانال‌های فروش مجاز بلیت نیز اقدام کنند.

وی اعلام کرد: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین