|
| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

شکست ۲ مرز در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

​بررسی ها نشان می دهد، هم سکه و هم دلار در یک مرز حمایتی حساس ایستاده‌اند.تحلیلگران باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری نزولی شود ممکن است روند کاهشی قیمت سکه هم ادامه پیدا کند.

شکست ۲ مرز در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز
منبع: اقتصادنیوز |

 بررسی بازار سکه در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه نشان می دهد که فشار فروش در بازار حکم فرما بوده و کمتر کسی حاضر بود دست به خرید بزند.

سکه امامی دیروز یک میلیون تومان از ارزش خود را از دست داد و به کانال ۳۰ میلیون تومان برگشت.

فعالان بازار معتقدند کاهش قیمت دلار، عقب نشینی قیمت طلای جهانی و اخبار و گمانه زنی های مثبت سیاسی سه دلیل اصلی کاهشی شدن فلز گران بهای داخلی بوده است.

روز چهارشنبه نه تنها مرز حمایتی ۳۱میلیون ۳۰۰ هزار تومان شکست بلکه مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم شکسته شد.حال سکه امامی به مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه دوباره به یک سطح حساس رسیده، آیا این مرز حمایتی می شکند؟بررسی ها نشان می دهد، هم سکه و هم دلار در یک مرز حمایتی حساس ایستاده‌اند.تحلیلگران باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری نزولی شود ممکن است روند کاهشی  قیمت سکه  هم ادامه پیدا کند.

با این حال، دیشب در معاملات پشت خطی، سکه میل به نزول بیشتر نداشت عده‌ای از معامله‌گران باور دارند که با توجه به شرایط تورمی موجود نباید انتظار تداوم کاهش قیمت سکه را داشت، اما برخی هم نظر متفاوت تری دارند.

در شرایط کنونی، اولین مرز حمایتی فیبوناچی برای سکه امامی محدوده ۳۰ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان است، حمایت دوم نیز در محدوده ۳۰ میلیون و ۵۴ هزار تومان قرار دارد. در صورتی که این نقطه حمایتی بشکند احتمال برگشت به کانال ۲۹ میلیون تومان و ریزش تا سطح ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجود دارد.

از سوی دیگر، اولین مرز مقاومتی محدوده ۳۰ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان است که درصورتی که فلز زرد رنگ داخلی به این سطح برسد و بالای این محدوده ثبیت دهد، در مقاومت دوم به ۳۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان و در مقاومت سوم به نزدیک ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین