|
| کد مطلب: ۱۱۱۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کاهش ۱۶ درصدی قیمت خودروهای مونتاژی/ جدیدترین قیمت دنا، کوئیک و پژو ۲۰۷

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، گفت: بعد از اعلام قیمت‌های مصوب خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، قیمت این خودروها در بازار حدود ۱۶ درصد کاهش یافت‌.

کاهش ۱۶ درصدی قیمت خودروهای مونتاژی/  جدیدترین قیمت دنا، کوئیک و پژو ۲۰۷
منبع: همشهری |

 سعید مؤتمنی درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: قیمت خودرو طی روزهای گذشته در بازار افزایش یا کاهش نداشته و به عبارتی قیمت انواع خودروها به ثبات و تعادل رسیده است. 

وی در مورد قیمت بازار خودروهای مونتاژی اظهار داشت: بعد از اعلام قیمت‌های مصوب خودروهای مونتاژی قیمت این خودروها در بازار حدود ۱۶ درصد کاهش یافت‌.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان داشت: در هفته‌های گذشته قیمت دنا اتوماتیک یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که با کاهش قیمت به ۹۴۰ میلیون تومان رسیده و در یک هفته اخیر قیمت این خودرو بدون تغییر در محدوده ۹۴۰ میلیون تومان مانده است. 

وی بیان داشت: قیمت ۲۰۷ دنده ای نیز در یک هفته گذشته در حدود ۸۱۰ میلیون تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این خودرو  چند هفته قبل حدود ۹۴۰ میلیون تومان بود. 

موتمنی بیان داشت: کوئیک معمولی و کوئیک اتومات طی هفته ای گذشته بین ۴۱۰ تا ۴۳۰ میلیون تومان بود که در یک هفته گذشته  قیمت این خودروها نیز مانند سایر خودرو ثابت مانده است و با قیمتی بین ۳۶۰ تا ۳۷۰ میلیون تومان عرضه می شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین