|
| کد مطلب: ۱۱۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا صعودی می شود؟/رشد اندک قیمت بیت کوین و اتریوم

​نتیجه نظرسنجی این هفته سایت کیتکو نیز نشان می دهد که مانند بسیاری از هفته های گذشته سرمایه گذاران خرد نسبت به تحلیل گران بازار به روند کوتاه مدت قیمت طلا خوشبین تر هستند.

قیمت طلا صعودی می شود؟/رشد اندک قیمت بیت کوین و اتریوم
منبع: اکوایران |

 طلا مجددا در محدوده قیمتی جدیدی گیر افتاده است و از نظر تحلیل گران فلز زرد به دنبال یک کاتالیزور جدید است تا یک جهش بزرگ دیگر را انجام دهد و شاید رکورد تاریخی قیمت خود را نیز جابه جا کند.

قیمت هر اونس طلا در پایان روز جمعه و بسته شدن بازارهای جهانی در سطح 2010 دلار ایستاد تا در هفته ای که گذشت بازدهی منفی 0.3 درصدی را به ثبت برساند.

گروهی از تحلیل گران بر این باورند که عوامل بنیادی در بازارها نشان می دهد طلا هنوز هم جا برای افزایش قیمت دارد. این گروه از تحلیل گران بر این باورند که تا زمانی که طلا بتواند مرز حمایتی 1950 دلار را حفظ کند می توان به پتانسیل صعودی قیمت طلا امیدوار بود.

نتیجه نظرسنجی این هفته سایت کیتکو نیز نشان می دهد که مانند بسیاری از هفته های گذشته سرمایه گذاران خرد نسبت به تحلیل گران بازار به روند کوتاه مدت قیمت طلا خوشبین تر هستند.

بر اساس این نظرسنجی از میان 19 تحلیل گر شرکت کننده در این نظرسنجی 42 درصد بر این باورند که طلا روندی صعودی خواهد داشت در حالی که دقیقا همین سهم از تحلیل گران به نزولی بودن قیمت طلا رای داده اند.

این در حالی است که 57 درصد سرمایه گذاران خرد به صعودی بودن قیمت طلا رای داده اند و فقط 24 درصد بر این باور بودند که قیمت طلا هفته آینده نزولی خواهد شد.

همچنین در روز تعطیلی بازارهای جهانی بیت کوین رشد اندک 0.2 درصدی را به ثبت رساند تا بزرگ ترین رمزارز جهان پس از هفت روز متوالی کاهش قیمت این روند را متوقف کند. با این رشد خفیف قیمت، بیت کوین در سطح 26 هزار و 866 دلاری معامله شد. بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 7 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

همچنین اتریوم نیز امروز نوسان قیمتی اندکی داشت و در نزدیکی مرز 1800 دلار معامله شد. اتریوم نیز در هفته ای که گذشت وضعیت خوبی نداشت، و نزدیک به 5.8 درصد کاهش قیمت داشت.


 

ارسال نظر

پربازدیدترین