|
| کد مطلب: ۱۱۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

سود خوب در انتظار سرمایه گذاران طلا /قیمت طلا نوسان دارد

​طلا در هفته ای که گذشت به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل افزایش ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر کاهش قیمت داشت.

سود خوب در انتظار سرمایه گذاران طلا /قیمت طلا نوسان دارد
منبع: اکوایران |

 قیمت طلا در روز جمعه حرکتی سینوسی داشت و در حالی که در ابتدای روز روند نزولی روزهای گذشته را ادامه داد، در میانه روز به دلیل افزایش نگرانی ها نسبت به موضوع سقف بدهی های آمریکا افزایشی شد و در ساعات انتهایی روز مجددا وارد محدوده منفی شد.

در صورتی که روز جمعه نیز طلا قیمت خود را در محدوده ای پایین تر از قیمت روز گذشته اش به پایان ببرد، جمعه به سومین روز متوالی مبدل می شود که قیمت طلا نزولی است. در این صورت طلا پس از پشت سر گذاشتن دو هفته صعودی متوالی هفته ای با بازدهی منفی را به ثبت می رساند.

طلا در هفته ای که گذشت به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل افزایش ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر کاهش قیمت داشت. با این وجود تحلیل گران بر این باورند که اگر ماجرای سقف بدهی آمریکا و اختلاف نظرها درباره آن ادامه پیدا کند رشد شاخص دلار محدود خواهد بود و تداوم این مشکل می تواند در هفته های آینده سود خوبی به سرمایه گذاران طلا برساند. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در این مورد گفت که هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی پول نقد خزانه داری برای پرداخت بدهی های دولت آمریکا تمام می شود و ممکن است این اتفاق در اوایل ماه ژوئن رخ دهد.


 

ارسال نظر

پربازدیدترین