|
| کد مطلب: ۱۱۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه بسیج اساتید: جلوی افزایش قیمتها را بگیرید

مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور در بیانیه ای تاکید کردند: انتظار می رود سازمان ها و شرکت های دولتی با توجه به ضرورت تحقق شعار فوق راهبردی سال، بیش از هر زمان دیگری تلاش دو چندان خود را در راستای مهار تورم و رشد تولید مبذول دارند و جلوی هرگونه افزایش قیمت را گرفته و در این مسیر ثابت قدم باشند.

بیانیه بسیج اساتید: جلوی افزایش قیمتها را بگیرید
منبع: فارس |

در بخش هایی از بیانیه پایانی این نشست آمده است:

  • عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است . تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدعه ای در جهت خدشه به این فرهنگ والا محکوم به شکست است. ضمن توصیه مشفقانه به همه ی خواهران و برادران گرانقدر نسبت به توجه به این مهم، به دشمنان ملت مسلمان ایران خاصه آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین‌الملل هشدار می دهیم از ادامه شیطنت و مکر خویش علیه ارزش‌ها و اعتقادات ملت بزرگ ایران دست برداشته و بدانند که تجربه تلخ آندلس علیه ملت بصیر ایران تکرار نخواهد شد؛ چراکه ما اساتید بسیجی، جامعه استادی و نخبگی کشور در کنار سایر جهادگران عرصه نبرد شناختی با پیگیری مجدانه جهاد تبیین و روشنگری، جوانان خود را از نقشه شوم و مخرب شما نامحرمان آگاه ساخته و مطمئن باشید آگاهی و بصیرت ملت ما خواب شما را آشفته خواهد نمود.
  • انتظار می رود سازمان ها و شرکت های دولتی با توجه به ضرورت تحقق شعار فوق راهبردی سال، بیش از هر زمان دیگری تلاش دو چندان خود را در راستای مهار تورم و رشد تولید مبذول دارند و جلوی هرگونه افزایش قیمت را گرفته و در این مسیر ثابت قدم باشند.
  • در پایان به همه دوستان انقلاب اسلامی در منطقه و سراسر جهان اطمینان می دهیم که مردم با بصیرت ایران اسلامی قدردان خادمان خویش بوده و مقهور جنگ شناختی دشمن در جهت تحریف، جعل، و وارونه نشان دادن حقایق نخواهد شد و ان شاءالله مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

پربازدیدترین