|
| کد مطلب: ۱۱۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

​رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند کاهشی قیمت سکه و طلا در بازار که از ابتدای هفته آغاز شده و امروز (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته محسوس‌تر شده خبر داد و گفت: سکه در بازار امروز ۶۰۰ هزار تومان و هر گرم طلا نیز ۲۸ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر معامله شده است.

ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا
منبع: ايسنا |

نادر بذرافشان اظهار کرد: علیرغم روند افزایش اونس جهانی طلا اما با توجه به نوسان کاهشی نرخ ارز در داخل و اندکی کاهش تقاضا، شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل بودیم. این روند کاهشی قیمت‌ها که از ابتدای هفته آغاز شده در بازار امروز نسبت به روز گذشته (سه‌شنبه) محسوس‌تر شده است. 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: اونس جهانی طلا تقریبا سه دلار افزایش پیدا کرده است اما کاهش نرخ ارز سبب شده که قیمت سکه و طلا هم کاهش پیدا کند که طبق روال بازار که همیشه نوسان یک تا سه درصدی پیش‌بینی می‌شود، کاملا طبیعی بوده و به‌نظر می‌رسد تا فردا که پایان هفته است، نیز تغییر خاصی وجود نداشته باشد. در حال حاضر بازار روال عادی خود را طی می‌کند.

وی اعلام کرد: در بازار امروز نسبت به روز گذشته، هر قطعه سکه تمام طرح جدید حدود ۶۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۵۰ هزار تومان کاهش داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۲۸ هزار تومان افت بها داشته است.

بذرافشان خاطر نشان کرد: همانطور که اشاره شد، این کاهش قیمت از ابتدای هفته آغاز شده و در طول هفته هم ادامه داشته است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین