|
| کد مطلب: ۱۱۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

آزمون بزرگ در بازار سکه

از نظر تحلیلگران فنی حمایت محدوده ۳۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳۲ میلیون و 600 هزار تومانی اولین حمایت پیش روی سکه است که در صورت شکست می‌تواند تا نزدیکی محدوده ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۳۲ میلیون تومان کاهش پیدا کند. در صورت صعودی بودن سکه امامی در روز جاری محدوده ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اولین مقاومت پیش رو خواهد بود که شکست آن راه را برای رسیدن به مقاومت ۳۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومانی هموار خواهد کرد.

آزمون بزرگ در بازار سکه
منبع: اقتصادنیوز |

 سکه بازان دیروز در یک آزمون بزرگ رد شدند.قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته وارد کانال ۳۳ میلیون تومان شد و اولین مرز مقاومتی این کانال یعنی ۳۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم لمس شد. با این حال با رسیدن فلز گران بهای داخلی به محدوده یاد شده از قدرت سکه بازان افزایشی کاسته شد و سکه امامی کامبک زد.

رشد قیمت سکه امامی در معاملات دیروز

سکه عصر دیروز در حول و حوش ۸۰ هزار تومان رشد کرد و در محدوده ۳۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش رسید.

مرز حمایت و مقاومت در بازار سکه

از نظر تحلیلگران فنی حمایت محدوده ۳۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳۲ میلیون و 600 هزار تومانی اولین حمایت پیش روی سکه است که در صورت شکست می‌تواند تا نزدیکی محدوده ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۳۲ میلیون تومان کاهش پیدا کند. در صورت صعودی بودن  سکه امامی  در روز جاری محدوده ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اولین مقاومت پیش رو خواهد بود که شکست آن راه را برای رسیدن به مقاومت ۳۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومانی هموار خواهد کرد.

سیگنال طلای جهانی به بازار سکه

قیمت طلای جهانی هم دیشب در حدود ۱۵ دلار رشد کرد.داده های تورمی آمریکا روز چهارشنبه منتشر خواهد شد و این موضوع سبب حالت تعلیق در بازارها شده است. عقب نشینی تورم بزرگ ترین اقتصاد جهان می تواند نشانه ای بر توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باشد و این موضوع می تواند سبب جهش قیمت طلا شود.

فعالان اقتصادی معتقدند که محدوده کنونی طلای جهانی از اهمیت بسزایی برخورد است.به عقیده آنها اگر اونس طلا بالای این محدوده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به ۲ هزار ۵۰ دلار محتمل است و این‌ امر می تواند جهت انتظارات سکه بازان را صعودی کند.

نگاه سکه بازان به نوسانات بازار دلار

با این حال، عده ای دیگر معتقدند که مولفه اصلی و تاثیر گذار برای قیمت سکه، نرخ دلار آمریکا در تهران است.بنابراین سکه بازان مسیر حرکتی خود را با نوسانات اسکناس آمریکایی تعیین خواهند کرد.


 

ارسال نظر

پربازدیدترین