|
| کد مطلب: ۱۱۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

تب قیمت طلا فروکش کرد /نوسان محدود قیمت دلار

​طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز هر گرم طلا18 عیار در بازار امروز نسبت به دو روز قبل نزدیک 35 هزار تومان ارزان تر به فروش رسید. قیمت سکه امامی هم امروز در حول و حوش 400، 500 هزار تومان ریزش کرد و در محدوده 33 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.

منبع: اقتصادنیوز |

نرخ حواله درهم در شروع معاملات نقدی امروز شنبه 16 اردیبهشت ماه بازار ارز ، نسبت به روز قبل رنج بود اما در در نیمه ظهر امروز تقریبا 250 تومان کاهش را ثبت کرد.

در هرات نیز بازیگران ارزی در ساعات اولیه معاملات امروز شاهد ورود دلار به کانال جدید بودند اما ظهر امروز اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده 200 تومان پایین تر از روز پنجشنبه گذشته به فروش  رسید.در تهران هم، طبق اعلام سایت ها نرخ دلار نوسان محدودی را تجربه کرده است. 

تداوم ثبات نرخ ارز در مرکز مبادله 

در سمت رسمی بازار؛ مرکز مبادله طلا و ارز قیمت دلار (اسکناس) را تغییر نداد. قیمت دلار  در مرکز مبادله ارز و طلای ایران 42 هزار و 306 تومان اعلام شده که نسبته به دو روز قبل ثابت مانده است. 

قیمت یورو امروز  نیز در سایت این مرکز 46 هزار و 640  تومان نشان داده شده است که کاهشی حدودا 105 تومانی نسبت به 2 روز قبل را نشان می‌دهد.

همچنین  قیمت درهم امارات  امروز در مرکز مبادله در سطح 11 هزار و 519 تومانی قرار گرفته و مانند  قیمت دلار  در این مرکز بدون تغییر مانده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 460 تومان، 42 هزار و 496 تومان و 10 هزار و 472 تومان درج شده است.

قیمت اونس  که روز پنجشنبه گذشته به پرواز درآمد و روز جمعه فرو نشست. فلز گران بهای هانی امروز در محدوده 2 هزار و 16 دلار به فروش رسید که نسبت به بامداد پنجشنبه گذشته سقوط تقریبا 64 دلاری را نشان می دهد .

به کاهش تب و تاب هیجانات ارزی، معامله گران بازار طلا و سکه، نوسانات بازار طلای جهانی را زیر ذره بین قرار دادند.روز پنجشنبه قیمت طلا و سکه در تهران تحت تاثیر هیجان رشد اونس طلا بالا رفت.

اما،با فروکش کردن تب رشد طلای جهانی؛ دو فلز گران بهای داخلی نیز در سراشیبی قرار گرفتند. طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز هر گرم طلا18 عیار در بازار امروز نسبت به دو روز قبل نزدیک 35 هزار تومان ارزان تر به فروش رسید.

قیمت سکه امامی هم امروز در حول و حوش 400، 500 هزار تومان ریزش کرد و در محدوده 33 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد. 


 

ارسال نظر

پربازدیدترین