|
| کد مطلب: ۱۰۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

آقایان مسئول! در بحران هستیم، پس بیشتر کار کنید /فزایش تعطیلات کشور منطقی نیست!

​تلاش جمعی از نمایندگان مجلس برای اضافه کردن یک روز بر تعطیلات هفتگی کشور، از جهات مختلف خلاف منافع عمومی است.

آقایان مسئول! در بحران هستیم، پس بیشتر کار کنید /فزایش تعطیلات کشور منطقی نیست!

روزنامه جمهوری اسلامی به طرح افزایش تعطیلات رسمی کشور اعتراض کرده و خطاب به نمایندگان مجلس نوشته: در بحران اقتصادی هستیم؛ پس مسئولان و مردم باید بیشتر کار کنند.

 تلاش جمعی از نمایندگان مجلس برای اضافه کردن یک روز بر تعطیلات هفتگی کشور، از جهات مختلف خلاف منافع عمومی است. در کشوری که دارای مشکلات اقتصادی فراوان است، وقت نمایندگان مجلس باید بیش و پیش از هر چیز صرف حل این مشکلات شود. اگر روزی کشور توانست از بحران اقتصادی رهائی یابد و به ثبات کامل برسد و مردم دغدغه معیشتی نداشته باشند، نوبت به اموری از قبیل تغییر میزان تعطیلات کشور می‌رسد.

این روزنامه در ادامه یادآور شده است: وقتی کشور دچار بحران اقتصادی است، وجود چنین بحرانی به معنای نیازمند بودن مردم و مسئولان به اختصاص دادن وقت بیشتر برای کار و تلاش جهت تولید، برطرف ساختن موانع رونق اقتصادی و تامین رفاه عمومی است. اگر کشوری در اوج رونق اقتصادی قرار داشته باشد شاید بتواند درباره افزودن بر تعطیلات بحث و بررسی کند و به تصمیم مناسبی برسد، اما کشوری که میزان فقر مردم در آن رو به افزایش است، باید از نیروی کار خود برای افزایش تولید، بالا بردن میزان ثروت کشور و توزیع آن میان مردم حداکثر بهره ‌برداری را به عمل آورد. در چنین کشوری، رفتن به طرف افزایش میزان تعطیلات اقدامی منطقی نیست و دقیقاً حرکت کردن در جهت عکس منافع ملی است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین