|
| کد مطلب: ۱۰۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

قطع پخش زنده مصاحبه اردوغان به دلیل بیماری+نوع بیماری

مصاحبه تلویزیونی زنده رئیس‌جمهور ترکیه به دلیل کسالت او برای دقایقی به صورت موقت قطع شد.

قطع پخش زنده مصاحبه اردوغان به دلیل بیماری+نوع بیماری
منبع: اقتصاد نیوز |

پخش زنده تلویزیونی «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه برای دقایقی قطع شد و او بعد از چند دقیقه به روی صحنه برگشت و با عذرخواهی از مخاطبان گفت که به بیماری التهاب معده‌ای-روده‌ای (یا آنفولانزای معده) مبتلا شده است.

وب سایت انگلیسی‌زبان سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه (TRT) نوشته اردوغان در آستانه انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری ترکیه روز سه‌شنبه در سه سخنرانی تبلیغاتی حضور پیدا کرد.

طبق توضیحات TRT اردوغان قرار بوده در برنامه‌ای زنده برای مصاحبه تلویزیونی مشترک با شبکه‌های Ulke و کانال ۷ حضور پیدا کند، اما به دلیل برنامه شلوغ او، ین مصاحبه ۹۰ دقیقه دیرتر شروع شده و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه قطع شده است.

 

در تصاویری که در فضای مجازی پخش شده خبرنگار در حال پرسیدن سوال از اردوغان است اما ناگهان از روی صندلی‌ش بلند می‌شود و پخش تصویر قطع می‌شود.

به نوشته TRT این برنامه ۱۰ دقیقه بعد شروع شده و اردوغان بابت بیماری‌ای عذرخواهی کرد. او گفت: «دیروز و امروز کارهای سختی داشتیم. به همین خاطر آنفولانزای معده گرفتم.»

وی اضافه کرد: «در مقطعی برایم سوال شد که آیا اگر برنامه را لغو کنم باعث سوءتفاهم خواهد شد؟ ولی ما قول دادیم. من از شما و مخاطبانتان تقاضای بخشش دارم.»

اردوغان سپس به چند سوال پاسخ داد و برنامه به پایان رسید.

انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه قرار است اواسط ماه مه برگزار شود. در این انتخابات اردوغان ۶۹ ساله رو در روی نامزد ائتلاف مخالفان، کمال قلیچدار اوغلو قرار خواهد گرفت.

اردوغان از زمان انتخاب به عنوان شهردار استانبول در سال ۱۹۹۴ در هیچ انتخاباتی برابر مخالفانش نباخته است. او در انتخابات ۱۴ مه امیدوار است همانند انتخابات‌های سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ پیروز شده و یک دوره دیگر رئیس‌جمهور ترکیه باقی بماند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین