|
| کد مطلب: ۱۰۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه سمنان: مردم سؤال می‌کنند چرا قیمت یک کالا در 2 فروشگاه تفاوت دارد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر مطالبه به‌حق مردم برای نظارت بر بازارها گفت: مردم از مسؤولان سؤال می‌کنند که چرا قیمت یک کالا در دو فروشگاه نزدیک به هم، این اندازه تفاوت دارد؟

امام جمعه سمنان: مردم سؤال می‌کنند چرا قیمت یک کالا در 2 فروشگاه تفاوت دارد؟
منبع: فارس |

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در جمع شماری از مردم سمنان با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید اظهار کرد: ایشان از دولت سیزدهم خواستند به مشکلات و نگرانی‌های مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم رسیدگی کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان با یادآوری مشکلات متعدد اقتصادی به‌ویژه گرانی و تورم اظهار کرد: رفع مسائل معیشتی مردم باید در اولویت قرار گیرد؛ هر چند نباید از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در اقتصاد غافل شد.

مطیعی با تأکید بر مطالبه به‌حق مردم برای نظارت بر بازارها افزود: مردم از مسؤولان سؤال می‌کنند که چرا قیمت یک کالا در دو فروشگاه نزدیک به هم، این اندازه تفاوت دارد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نظارت و کنترل مستمر بازارها را یکی از وظایف اصلی مسؤولان در شرایط کنونی دانست و گفت: مردم توقع دارند بازارها از ثبات نسبی در قیمت‌ها برخوردار باشند و تبعیض و گران‌فروشی در بازار وجود نداشته باشد.

مطیعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مهم‌ترین وظیفه دولت برای تحقق رشد تولید است، اظهار کرد: رشد بخش تولید بدون تردید به مهار تورم کمک خواهد کرد.

امام جمعه سمنان با قدردانی از افرادی که سرمایه خود را در بخش تولید هزینه می‌کنند، گفت: درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری در بخش تولید، از آنجا که به اشتغال‌زایی در کشور می‌انجامد، برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

مطیعی استفاده بهینه از منابع و معادن و پرهیز از خام‌فروشی را یکی از راهکارهای رشد تولید عنوان کرد و افزود: کاهش کاغذبازی و تشریفات اداری نیز می‌تواند به رونق تولید در کشور منجر شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان با بیان اینکه در توزیع امکانات و فرصت‌ها نباید تفاوتی میان روستاییان و شهرنشینان وجود داشته باشد، تصریح کرد: امیدواریم سال پیش رو، سالی سرشار از گشایش‌های اقتصادی و همراه با رفاه نسبی در کشور باشد.

مطیعی به نقش مردم در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی، اتلاف منابع انرژی و پایین بودن بهره‌وری و کاهش محبت اجتماعی از آن دسته آسیب‌هایی است که می‌تواند ساختار اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مردم باید بیش از پیش از تولیدات داخلی حمایت کنند تا تولیدکنندگان، رغبت بیشتری برای افزایش تولیدات خود داشته باشند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین