|
| کد مطلب: ۱۰۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

آینده برای طلا همچنان روشن است

هرچند که طلا در هفته پیش بازده مثبتی نداشت، اما هنوز اکثریت تحلیل‌گران کیتکو بر این باورند این فلز ایام خوبی را در پیش رو دارد!

آینده برای طلا همچنان روشن است
منبع: ​اقتصادنیوز |

 کاهش قیمت طلا به زیر 2هزار دلار در هر اونس در آخر هفته به برخی از  خوش‌بینی‌های  کوتاه مدت در مورد طلا آسیب رسانده است. با این حال، با وجود ابهام زیاد در اطراف بازارهای مالی، تعداد کمی از تحلیلگران و سرمایه گذاران خرد انتظار دارند که در کوتاه مدت شاهد فروش قابل توجهی از طلا باشند.

به گفته بسیاری از تحلیلگران وال استریت، در حالی که قیمت‌ها در کوتاه‌مدت فضای پایین‌تری دارند، اما چشم‌انداز وسیع‌تر تغییر نکرده است.

تحلیل‌ها در باره وضعیت طلا در میان سرمایه گذاران خرده فروشی در حال تغییر است، حتی با وجود اینکه آنها انتظار دارند قیمت ها در هفته جاری حدود 2هزار دلار در هر اونس معامله شوند.

این هفته، 23 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، شش تحلیلگر معادل 26 درصد نسبت به طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین بودند. در همان زمان، هشت تحلیلگر، معادل 35 درصد، این روند را نزولی بودند و 9 تحلیلگر، معادل 39 درصد، بازار را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

این در حالی است که در نظرسنجی های آنلاین 618 نفر شرکت کردند. از این تعداد، 329 نفر معادل53 درصد به روند بازار خوش‌بین بودند، 166 نفر معادل27 درصد این روند را نزولی و 123 شرکت‌کننده معادل20 درصد این روند را کم‌نوسان پیش‌بینی کردند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین