|
| کد مطلب: ۱۰۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

افزایش نرخ کرایه تاکسی از اول اردیبهشت

سازمان تاکسیرانی شهر تهران: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی تا اول اردیبهشت آماده و میان تاکسی‌ها توزیع می‌شود و تا نرخ‌های جدید ابلاغ نشود، با افزایش نرخ کرایه برخورد می‌شود.

افزایش نرخ کرایه تاکسی از اول اردیبهشت
منبع: عصر ایران |

سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد با هرگونه افزایش کرایه تاکسی تا ابلاغ رسمی قیمت‌ها برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برچسب‌های نرخ کرایه جدید تا اول اردیبهشت آماده و میان تاکسی‌ها توزیع می‌شود و تا نرخ‌های جدید ابلاغ نشود، با افزایش نرخ کرایه برخورد می‌شود.

مهدی وحدت کار افزود: هر سال شورای شهر برای سال جدید نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را تعیین می‌کند و براساس لایحه‌ای که شهرداری تهران به شورای شهر ارسال کرد، اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه تاکسی را مشخص کرد که به طور میانگین شاهد افزایش ۴۵ درصدی رشد کرایه‌های تاکسی برای سال جاری بودیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه در خطوط مختلف است و ممکن است در برخی خطوط کرایه‌ها کمتر از ۴۵ درصد افزایش یابند، افزود: براساس مصوبه شورای شهر زمان اجرای نرخ‌های جدید با تأیید فرمانداری، اول اردیبهشت اعلام شده است که همکاران ما نیز تلاش می‌کنند برچسب‌های نرخ کرایه را تا اول اردیبهشت آماده و میان تاکسی‌ها توزیع کنند تا رانندگان برچسب‌ها را نصب کنند.

اعضای شورای شهر تهران هفته گذشته به اعتراض فرمانداری در خصوص افزایش نرخ کرایه پاسخ داده و نرخ ها را اصلاح کردند. همچنین براساس آئین نامه ، فرمانداری نیز می‌تواند تا دو هفته بعد از مصوبه شورا ، اعتراضات خود را بیان کند در غیر این صورت مصوبه شورای شهر لازم الاجرا است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین