|
| کد مطلب: ۱۰۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

عکس/ خودروچینی جدید در راه ایران/ قیمت تمام شده در چین 22000دلار؛ قیمت فروش در ایران 3میلیارتومان!

جدیدترین شاسی بلند جیلی بویو Cool هم راهی ایران می شود.

عکس/  خودروچینی جدید در راه ایران/ قیمت تمام شده در چین 22000دلار؛ قیمت فروش در ایران 3میلیارتومان!
منبع: دیجیاتو |

سری بویو، میزبان شاسی بلندهای جمع و جور و مدرن جیلی است که تا اینجای کار، با جیلی بویو L از این سری آشنا شدیم. بویو کول نسبت به مدل L، اندکی کوچکتر است و قیمت آن هم (احتمالا) بین 17 تا 22 هزار دلار نوسان می‌کند. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ولوو، قلب تپنده آن است.

ابعاد جیلی بویو کول شامل 4510 میلی متر طول، 1865 میلی متر عرض و 1650 میلی متر ارتفاع می‌شود و فاکتور فاصله محوری هم به 2710 میلی متر می‌رسد.

اسپرت و به‌روز بودن، از مهم‌ترین شاخصه‌های کابین و اتاق جیلی بویو کول به حساب می‌آیند. روی داشبورد، یک نمایشگر مولتی مدیا لمسی با ابعاد ۱۴.۲ اینچی را داریم و در کنار آن، کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی به چشم می‌آید. اگر کمی دقت کنید، یک سنسور در پشت فرمان تعبیه شده است که می‌تواند حالت چهره راننده را اسکن کند و حتی نقش فیس آیدی اپل را هم داشته باشد!

sHkIdo7eYLYF

احتمالا حداکثر سرعت جیلی بویو کول هم به 220 کیلومتر بر ساعت محدود شود و مصرف سوخت ترکیبی آن با موتور 1.5TD به کمتر از 7 لیتر در هر 100 کیلومتر برسد.

 

قیمت و احتمال واردات جیلی بویو کول به ایران

انتظار می‌رود که قیمت نسخه ۱.۵ لیتری توربو شارژ جیلی بویو کول در محدوده ۱۷ هزار دلار باشد و این عدد در نسخه توربوشارژ ۲ لیتری فول آپشن به ۲۲ هزار دلار هم برسد؛ با یک حساب و کتاب ساده می‌توان حدس زد که قیمت جیلی بویو کول در ایران، احتمالا بین ۲ تا ۲.۸ یا حتی ۳ میلیارد تومان خواهد بود. از آنجایی که خودروهای برند جیلی مانند کراس اوور جیلی X3 پرو یا سدان جیلی پریفیس، دوباره راه خود را به ایران پیدا کرده‌اند، انتظار داریم که جیلی Boyue Cool هم جزو فهرست خودروهای جدید وارداتی به ایران باشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین