|
| کد مطلب: ۱۰۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

نخستین اعتراف به ناکامی طرح مولدسازی اموال دولتی/ وزیراقتصاد: مدیران مقاومت می کنند

در دستگاه‌ها مقاومتی برای از دست دادن دارایی‌های راکد خودشان وجود دارد که باید این مسئله شکسته شود چون اجرای مولدسازی به نفع مردم و به نفع کشور است.

نخستین اعتراف به ناکامی طرح مولدسازی اموال دولتی/ وزیراقتصاد: مدیران مقاومت می کنند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در دستگاه‌ها مقاومتی برای از دست دادن دارایی‌های راکد خودشان وجود دارد که باید این مسئله شکسته شود چون اجرای مولدسازی به نفع مردم و به نفع کشور است.
سیداحسان خاندوزی در دیدار با مدیران و کارکنان تابعه وزارت اقتصادی و دارایی در گلستان اظهار داشت: برای توسعه کشور و استان نیازمند عظم جدی و جمعی هستیم.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم دستگاه‌ها نباید در صدور مجوزها و جذب سرمایه‌گذار کارشکنی کنند و یا برای سرمایه‌گذار دافعه ایجاد کنند.

وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: قاعده و رویه مدیریتی در استان به صورتی پیش برود که خط تماس با سرمایه‌گذار و صنعت‌گر به صورتی باشد که با این پدیده سنگ‌اندازی مقابله شود.اگر گزارشی به ما برسد که سرمایه‌گذاری مدارکش کامل بوده و دستگاه صدور مجوز را به تاخیر انداخته به طور قطع با مدیر دستگاه چه استانی و چه ملی برخورد خواهم کرد.

وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: استان گلستان تعداد زیادی فرصت مولدسازی دارد که استاندار گلستان می‌تواند در اجرای مولدسازی نقش مهمی داشته باشد.

خاندوزی گفت: برخی از نهادها دارای املاک و دارایی‌هایی هستند که در حال حاضر توجیه استفاده ندارد و به عنوان منابع مالی می‌توان برای تکمیل پروژه‌ها و خدمت به مردم استفاده کرد.هرچه استان‌ها در مولدسازی فعال‌تر باشند، پروژه‌های استان‌ها با سرعت بیشتری به نتیجه خواهد رسید.

وزیر اقتصادی و دارایی گفت: در دستگاه‌ها مقاومتی برای از دست دادن دارایی‌های راکد خودشان وجود دارد که باید این مسئله شکسته شود چون اجرای مولدسازی به نفع مردم و به نفع کشور است. ما به دنبال این هستیم شرکت‌های بزرگ اقتصادی به گلستان بیایند و استان توسعه پیدا کند و اجهاف بزرگی که به گلستان در گذشته شده جبران شود.

وی در بخش کشاورزی و صنعتی گلستان گفت: استان باید به مسیری برود که این برچسب خام فروشی با توسعه صنایع تبدیلی از پیشانی استان حذف شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین