|
| کد مطلب: ۱۰۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

ورود قیمت سکه به منطقه قرمز/ پیش بینی قیمت سکه امروز

​:نرخ حباب سکه روز گذشته در بازه قیمتی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی محاسبه شد.تحلیلگران با اشاره به حباب قابل توجه فلز زرد رنگ داخلی می گفتند که سکه وارد منطقه قرمز شد

ورود قیمت سکه به منطقه قرمز/ پیش بینی قیمت سکه امروز
منبع: اقتصادنیوز |

قیمت اونس طلا روز گذشته جهش قابل توجهی را ثبت کرد و پس از ۷ هفته دوباره وارد کانال ۱۹۰۰ دلار شد.

دیروز فلز گران بهای جهانی تا سطح ۱۹۱۳ دلار بالا رفت، این در حالی بود که در روزهای گذشته نرخ اونس طلا در محدوده ۱۸۶۷ دلار قرار داشت.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند مهم ترین عاملی که سبب شده است تا طلا روندی صعودی به خود بگیرد خبر ورشکستگی بانک سیلیکون ولی آمریکا بود.

خبری که باعث شده طلا برای سرمایه گذاری جذاب شود وسرمایه ها به سمت پناه گاه های امن سرمایه از جمله طلا هجوم بیاورند.

با عبور قیمت طلا از کانال ۱۹۰۰ دلار، عده ای از فعالان بازار احتمال رسیدن آن به مرز ۲ هزار دلار را نیز محتمل می دانند.

به نظر می رسد  یکی دیگر از مواردی که سبب شده است تا طلا با افزایش تقاضا مواجه شود، افزایش امیدواری به عقب نشینی فدرال رزرو از سیاست های انقباضی است.

بررسی ها نشان می دهد در شرایط کنونی بازار سکه در داخل ایران به صعود طلا واکنش نشان داده و  به همین  دلیل روز گذشته قیمت سکه بالا رفت.

نکته قابل توجه در شرایط فعلی ورود مجدد حباب سکه به کانال ۶ میلیون تومان بود. امری که نشان می دهد قیمت سکه از قیمت دلار جلو زده است.

نرخ حباب سکه روز گذشته در بازه قیمتی ۶  میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی محاسبه شد. تحلیلگران با اشاره به حباب قابل توجه فلز زرد رنگ داخلی می گفتند که سکه وارد منطقه قرمز شد.

به عقیده فعالان بازار خرید سکه با چنین حبابی پررریسک شده است.

 


 

ارسال نظر

پربازدیدترین