|
| کد مطلب: ۱۰۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

گوشت‌های استرالیایی در راه ایران

دبیر انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی از نخستین محموله گوشت تازه گوسفندی از استرالیا، طی امروز یا فردا وارد خبر داد.

گوشت‌های استرالیایی در راه ایران
منبع: اعتماد |

 شاد با بیان اینکه واردات گوشت قرمز تا زمانی که قیمت این محصول درکشور به تعادل برسد ادامه خواهد داشت گفت: ما میزان مشخصی را برای واردات در نظر داریم واردات تا زمانی که نیاز داخل مرتفع بشود انجام می شود، واردات گوشت تازه گوسفندی از مبادی روسیه ،رومانی ، استرالیا انجام و طی امروز یا فردا، اولین محموله گوشت استرالیا وارد کشور می شود.

او گفت: به نظر می رسد، بازار به سمت آرامش در حرکت است. قیمت دام زنده سبک ، بره نر از حدود ۱۷۵ تومان به ۱۵۰ تومان کاهش قیمت داشته به نحوی که برای فروش و عرضه دام های زنده یک مقدار با مشکل مواجه بودند.

شاد درباره قیمت گوشت وارداتی گفت: براساس قیمت های جهانی و تبدیل قیمت ارز البته با قیمت نیمایی ۲۸ هزار تومان و ۵۰۰ هر دلار گوشت روسیه با حدود ۲۲۰ هزار تومان، رومانی ۲۵۵ هزار تومان و از استرالیا بین ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزار تومان توسط وارد کنند کنندگان  به مبادی به سکوهای توزیع عرضه می شود.

به گفته شاد این گوشت های تازه هستند که با پرواز یا کامیون از مسیر رومانی در زمان مشخص و محدودی که دامپزشکی مشخص کرده این را ما می رسانیم به بازار.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین