|
| کد مطلب: ۱۰۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به گرانی‌ها: در کشور ثروتمندی مانند ایران، وجود فقر قابل قبول نیست

در کشور ثروتمندی همچون ایران، قابل قبول نیست که فقر به مردم چهره نشان بدهد و ارزش پول ملی به اندازه‌ای کاهش پیدا کند که مردم نتوانند برای زندگی روزمره خود برنامه‌ریزی کنند.

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به گرانی‌ها: در کشور ثروتمندی مانند ایران، وجود فقر قابل قبول نیست
منبع: روزنامه جمهوری اسلامی |

این فاصله طبقاتی که متاسفانه هر روز بیشتر هم می‌شود، نه با آرمان‌ها و اصول مطرح شده توسط بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی سازگاری دارد و نه در خور شان مردم ایران است. در کشور ثروتمندی همچون ایران، قابل قبول نیست که فقر به مردم چهره نشان بدهد و ارزش پول ملی به اندازه‌ای کاهش پیدا کند که مردم نتوانند برای زندگی روزمره خود برنامه‌ریزی کنند. بحران اقتصادی متاسفانه اعتقاد مردم به اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی را سست کرده و در مواردی بطور کامل از بین برده است.

عامل اصلی این خسران بزرگ، اصرار بیجا بر سیاست‌های غلط و میدان دادن به افراطیونی است که با ظواهر دین سروکار دارند و از اسلام ناب محمدی بیگانه‌اند. ادامه این وضعیت، نظام جمهوری اسلامی را با خطر جدی مواجه خواهد کرد. چنین وضعیتی قطعاً مورد رضایت امام زمان علیه‌السلام که اکنون در آستانه سالروز ولادت آن حضرت قرار داریم نیست. برای زمینه‌سازی ظهور باید در شیوه حکمرانی کنونی تجدید نظر جدی صوت بگیرد و جامعه ما به جامعه‌ای از هر نظر الگو تبدیل شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین