|
| کد مطلب: ۱۰۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

برخورد با فرار مالیاتی دانه درشت‌ها در دستور کار/ دستگیری ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور از رسیدگی به ۲۱۴ پرونده در حوزه فرار مالیاتی و دستگیری ۳۱۴ متهم در این زمینه خبر داد.

برخورد با فرار مالیاتی دانه درشت‌ها در دستور کار/ دستگیری ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی
منبع: ایبِنا |

  سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور در حاشیه همایش امنیت اقتصادی در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در یازده ماه سال جاری پرداخت و اظهار داشت: آمار پرونده‌های رسیدگی شده در حوزه فرار مالیاتی ۲۱۴ پرونده بوده که در همین راستا ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی با هماهنگی سازمان مالیاتی کشور دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری این افراد ۲۴ هزار میلیارد ریال مالیات به بیت‌المال برگردانده شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با کالای قاچاق حرکت به سمت و سویی خواهیم رفت که جدای از اقدامات فیزیکی در ایستگاه‌های ایست و بازرسی، اسکنر را مستقر کنیم تصریح کرد:اولین اسکنر به زودی قبل از رسیدن عید نوروز در یکی از استان‌های جنوبی مستقر خواهد شد که سرعت به روند بازرسی از کانتینر‌هایی داده شود که از بنادر و استان‌های جنوبی وارد می‌شود و هم اقدامات کامل شود.

وی افزود: در حوزه تعزیرات حکومتی هم در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از افزایش قیمت مایحتاج عمومی و جلوگیری از سوداگری قیمت‌ها همکاری خواهیم داشت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور به هم افزایی و هماهنگی ویژه در سال ۱۴۰۲ بین این پلیس و سازمان‌های مالیاتی کشور اشاره و بیان داشت: برای گرفتن مالیات از دانه درشت‌ها و آن‌هایی که درآمد‌های قابل توجه داشته و برخی که مالیات نمی‌دهند به کمک سازمان مالیاتی خواهیم رفت.

رحیمی با بیان اینکه هدف ما برخورد با فرار مالیاتی دانه درشت‌ها است تصریح کرد:طی توافق و اقدام مشترک تصمیم داریم در سال آینده با یک هم افزایی که بین پلیس امنیت اقتصادی و سازمان مالیاتی و قوه قضاییه برقرار شده است برخورد قاطع با فرار مالیاتی و کلاهبرداران داشته باشیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین