|
| کد مطلب: ۹۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو (۲ بهمن ۱۴۰۱)

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه دوم بهمن همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی با رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی از نیمه کانال ۳۹ هزار تومان عبور کرد.

منبع: فرارو |

همزمان نرخ یورو توافقی به یک قدمی کانال ۴۳ هزار تومان رسید و روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا ادامه داشت. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱ و نیم امروز به دو میلیون و ۱۱۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و سکه امامی را به‌شکل تک‌فروشی ۲۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروختند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز یکشنبه دوم بهمن تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی به ۳۹ هزار و ۶۲۰ تومان رسید. عصر دیروز دلار توافقی با نرخ ۳۹ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا شاهد رشد ۲۷۰ تومانی ارزش این اسکناس هستیم. از طرفی قیمت یورو امروز یکشنبه دوم بهمن ۴۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و به ۴۲ هزار و ۹۴۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز

پنجشنبه شنبه

امروز

دلار

38 هزار و 960 تومان

39 هزار و 350 تومان

39 هزار و 620 تومان

یورو

42 هزار و 20 تومان

42 هزار و 540 تومان

42 هزار و 940 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه دوم بهمن همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با عصر دیروز شاهد رشد ۵۴ هزار تومانی قیمت طلا به ازای هر گرم هستیم و میزان افزایش قیمت طلا درقیاس با عصر پنجشنبه ۸۲ هزار تومان محاسبه می‌شود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه

پنجشنبه

امروز

دو میلیون و 33 هزار تومان

دو میلیون و 61 هزار تومان

دو میلیون و 115 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه دوم بهمن تا ساعت ۱۱ و نیم به ۲۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید و نسبت به آخرین خرید و فروش‌های شنبه، ۱۹۸ هزار تومان افزایش پیدا کرد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹۳ هزار تومان رشد داشت و این یکی را ۲۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فروختند. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت، پنج میلیون و ۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

پنجشنبه

شنبه

امروز

امامی

23 میلیون و 672 هزار تومان

24 میلیون و 572 هزار تومان

24 میلیون و 770 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

22 میلیون و 225 هزار تومان

23 میلیون و 227 هزار تومان

23 میلیون و 320 هزار تومان

گرمی

پنج میلیون و 10 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین