|
| کد مطلب: ۹۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

راه‌اندازی ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در کشور تا پایان امسال

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ارائه خدمات سلامت باکیفیت با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار، از راه‌اندازی ۲ هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

راه‌اندازی ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در کشور تا پایان امسال

مهندس امیر ساکی با اعلام این خبر، افزود: با نظارت‌ های مستمری که بر مراحل پیشرفت این پروژه ‌ها داریم، امیدواریم تمامی ۲ هزار پروژه مذکور طبق برنامه ‌ریزی ‌های انجام ‌شده در موعد مقرر برای استفاده مردم آماده بهره‌ برداری شوند.

وی، ارتقای زیرساخت‌های نظام شبکه و توزیع عادلانه خدمات سبد سلامت به‌ ویژه در مناطق مرزی، روستایی و حاشیه شهرها را از اهداف موردنظر این پروژه ‌ها بیان و تصریح کرد: تکمیل، تجهیز و راه ‌اندازی این پروژه با سرعت مناسبی در حال انجام است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی ابراز امیدواری کرد: هزینه بسیار بالای تکمیل و تجهیز این پروژه ها با تامین نیروی انسانی به موقع از طریق صدور مجوز توسط سازمان های ذیربط بر زمین نماند.

 مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت در پایان از اختصاص اعتبارات لازم برای تسریع در تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها با هماهنگی معاونت بهداشت وزارت بهداشت خبر داد و افزود: اعتبارات لازم به‌ صورت نقدی و اسناد خزانه به دانشگاه‌های علوم پزشکی تخصیص یافته است و مابقی آن نیز براساس روند پیشرفت پروژه و تفاهمات انجام‌ شده پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین