|
| کد مطلب: ۹۲۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگاران وام بگیرند

خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای بهره‌مندی از وام خرید کالا، تا پایان دی‌ فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

خبرنگاران وام بگیرند
منبع: ایرنا |

طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت در خصوص اعطای وام خرید کالای ایرانی به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسوول رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور (بخش خبرنگاران/ درخواست‌های روزنامه‌نگاری) نسبت به ثبت درخواست برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در ۶ ماه اخیر هستند؛ تا پایان دی ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

این تسهیلات در مبالغ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با ۵ درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است.

نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین تضامین لازم برای وام ۳۰ میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام ۵۰ میلیونی سفته دیجیتال به‌همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود.

فرآیند ثبت نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین