|
| کد مطلب: ۹۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اعترافات «آنتونی هاپکینز» در تولد ۸۵ سالگی

«آنتونی هاپکینز» بازیگر برنده اسکار در سالروز تولد هشتاد و پنج سالگی خود اعلام کرد که ترک الکل زندگی‌اش را نجات داده است.

اعترافات «آنتونی هاپکینز» در تولد ۸۵ سالگی

این بازیگر آمریکایی با انتشار ویدئویی در صفحه اجتماعی خود به مناسبت جشن تولد هشتاد و پنج سالگی‌اش، از مردم خواست تا در صورت اعتیاد به الکل و سایر مواد از دیگران کمک بگیرند.

او در این ویدئو گفت: «امروز ۴۷ سالگی ترک الکل را جشن می‌گیرم. این پیامی است که قرار نیست خیلی بزرگ باشد، اما امیدوارم مفید باشد. من یک الکلی در حال بهبود هستم و می‌دانم که افرادی هستند که در حال مبارزه هستند. در این روزگار طرد و نفرت و سازش نکردن و آزار و اذیت کودکان، با خود مهربان باشید. از دایره مسمومیت با مردم دوری کنید، اگر آنها شما را آزار می دهند. زندگی خود را کنید و به زندگی‌اتان افتخار کنید».

«هاپکینز» ادامه داد: «چهل و هفت سال پیش در موقعیتی ناامیدکننده‌ای بودم و احتمالاً زمان زیادی برای زندگی نداشتم. یک روز به این موضوع رسیدم که واقعاً مشکلی در من وجود دارد.  متوجه نشدم که این یک نوع بیماری روحی، جسمی، عاطفی به نام اعتیاد به الکل است. من متخصص مواد مخدر نیستم، من متخصص هیچ چیز نیستم. من هیچ چیز نمی‌دانم، جز اینکه زندگی‌ای پیدا کرده‌ام که هیچ‌کس مرا مورد آزار و اذیت قرار ندهد».

او همچنین اعتراف کرد که در اوایل حرفه‌اش کار با او «بسیار دشوار» بود، زیرا معمولاً خمار بود.

 این بازیگر آمریکایی تاکنون دو بار برای بازی در فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «پدر» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است و از دیگر فیلم‌های سینمایی با نقش‌آفرینی او می‌توان «بازمانده روز» (۱۹۹۳)، «نیکسون» (۱۹۹۵)، »آمیستاد» (۱۹۹۷)، «مرد فیل‌نما» (۱۹۸۰)، «هواردز اند» (۱۹۹۲)، «دراکولای برام استوکر» (۱۹۹۲)، «سرزمین سایه‌ها» (۱۹۹۳)، «افسانه‌های خزان» (۱۹۹۴)، «با جو بلک آشنا شوید» (۱۹۹۸)، «نقاب زورو» (۱۹۹۸)، «ثور» (۲۰۱۱)، «ثور: دنیای تاریک» (۲۰۱۳)، «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» (۲۰۱۷)، «ثور: رگناروک» (۲۰۱۷) و «دو پاپ» (۲۰۱۹) اشاره کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین