|
| کد مطلب: ۹۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به چشم خودم سردارانی را دیدم که در مقابل ارزشها ایستادند

سردار حمید اباذری مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری گفت: «مگر مملکت ما همینطوری به اینجا رسیده که حالا 4 تا اراذل و اوباش به مملکت آسیب برسانند؟ زمان مماشات تمام شد.»

به چشم خودم سردارانی را دیدم که در مقابل ارزشها ایستادند
بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:
 
*ما داریم صبوری می‌کنیم ولی تو پررویی نکن؛ صبوری بچه‌های امنیت و انتظامی ما حدی دارد. نیروی امنیتی را دوره می‌کنید و مثل گرگ می‌افتید به جان بچه شیعه؟ خبری نیست!نظام ما خیلی قدرتمند است.

*ببینید چه بزرگان و خواصی کم آوردند.تو اینقدر القاب پشت سرت است؛ کلی بیت‌ات برو و بیا دارد. چرا حرف نمی‌زنی؟ مگر نمی‌بینی با این نظام مقدس و این حقیقت عالی چه رفتارهایی می‌کنند؟ مگر نمی‌بینی نسبت به آقا و ولی این جامعه چه رفتارهایی و چه توهین‌هایی می‌شود؟ بلند شو حرفت را بزن؛ تو ناسلامتی جزو خواصی؛ تو نان انقلاب را خوردی!

* الان که زمان دفاع از انقلاب است، به خاطر چی سکوت کردی؟ چرا حرف نمی‌زنی؟ دنبال این هستی که دنبال‌کننده‌هایت کم نشوند؟

*خیلی از این چهره‌ها افراد شریفی هستند اما خیلی‌ها که این ایام دیدیم  گاگول هستند و چیزی نمی‌فهمند یا دنیاطلب هستند.

*تقاص خون‌های ریخته شده باید گرفته شود؛ باید از کسی که در آتش این فتنه دمید تقاص خون بچه‌های بسیج و انتظامی و حتی مردم عادی گرفته شود.

* طرف مداح است؛ تو نان انقلاب و نظام اسلامی را خوردی؛ نان این شهدا را خوردی! تو چرا سکوت کردی؟

*به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام  را دیدیم که کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند.

*اینهایی که کف خیابان 10 تا و 15 نفری می‌آیند و پول، بیت‌کوین و ارز دیجیتال می‌گیرند، همین سنگ‌ریزه‌ها هستند. اینها مزدور هستند و وظیفه ماست با افرادی که مزدور هستند قاطعانعه برخورد کنیم و با فریب‌خوردگان با زبان پدری صحبت کنیم که عزیزم، فرزندم می‌دانی به چه چیزی چنگ می‌اندازی؟

منبع:اعتمادآنلاین

 

ارسال نظر

پربازدیدترین